czwartek, 19 maja 2011

Pies jest przyjacielem człowieka

                .
    Psy są bardzo pożytecznymi i przyjacielskimi zwierzętami. Labrador retriever jest jedną z ras psów, należącą do grupy psów aportujących i wodnych. Są zaliczane też do psów tropiących oraz odpowiednio wyszkolone  mogą służyć jako pomoc niewidomym. Nazwa rasy pochodzi od półwyspu Labrador w Kanadzie. Wysępują w umaszczeniu biszkoptowym, czekoladowym lub czarnym.
    Mój pies jest labradorem biszkoptowym, który uwielbia bawić się z innymi. To dość silny pies, kochający jeść i wychodzić na dwór. Pieszczota to z niego ogromna, możnaby go głaskać bez przerwy. Najbardziej lubię wracać do domu, ponieważ wiem, że jak otworzę drzwi to zostanę przywitana. Merdanie ogonem, skakanie, bieganie, często taka radość mu towarzyszy.
    Zachęcam do zapoznania się z tak kochanym przyjacielem!

5 komentarzy:

  1. Kocham pieski ;* Labladory są wyjątkowo przyjazne i piękne. Kocham je <3 Ja też mam psa, ale cocker spaniela, ale też jest kchany^^ Psy rządzą ! Nie wyobrażam sb życia bez mojej Koksy ;P Ale twój Perreo (Pero ?!) też jest wspaniały ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Labladorki są przecudowne. <3
    ja mam golden retriver'a i jest nawet troche podobny do tego na zdjęciu. :) i ma taki sam biszkoptowy kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wabi się Pero, mimo to że miał nazywać się Perro (to oznacza pies po hiszpańsku), ale rodzice stwierdzili że Perro to za długa nazwa i nazwaliśmy go Pero (co oznacza ale po hiszpańsku
    :(). No i to właśnie cała historia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. These dogs are very friendly and obedient. I`ve got the same as pupil. He`s name is Pero, I love him. He is intelligent, learns very fast. Pero can sit down, lie and bring slippers for me or my parents. They are brown black or beige. I reccomend buying labradors.

    OdpowiedzUsuń